sobota, 22 grudnia 2012

Magiczny czas...

Z pewnością dla większości z nas Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas. Kolorowe dekoracje na ulicach, ozdobione wnętrza mieszkań, zapach choinki, świątecznych smakołyków, spotkania rodzinne, prezenty....Hmmm... 

A czy zastanawialiście się jak wyglądają Święta w innych krajach? A może macie okazje spędzać "ten" czas poza Polską?

Ja, żyjąc w tej chwili poza rodzimym krajem, poczułam potrzebę sprawdzenia tradycji świątecznych, które obowiązują w miejscu, w którym przebywam. Dowiedziałam się wielu fascynujących rzeczy, naprawdę.
Ten "magiczny czas" natchnął mnie do siedzącego we mnie już od dawna pomysłu na uruchomienie swojego bloga, który będzie odzwierciedlał moje "ja". 

A więc jestem :-) i zacznę nietypowo dla mnie... Może komuś to się przyda...

Wesołych Świąt!!!

Emi ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz