wtorek, 25 grudnia 2012

OGROMNE ODKRYCIE - Balance Active Formula

BALANCE ACTIVE FORMULA - Regenerating Night Cream with Algisium C2 & Retinol


Regenerujący krem na noc bez parabenów, z Algisium C2 oraz Retinolem.



Algisium C2 to unikalny wielofunkcyjny składnik, który redukuje zmarszczki i drobne linie oraz zwiększa jędrność, gładkość, elastyczność i nawilżenie skóry w ciągu zaledwie 4 tygodni.

Retinol (czyli witamina A) jest znany z funkcji przyspieszenia odnowy skóry i stymulacji tworzenia nowego kolagenu.

Krem jest odpowiedni do każdego typu cery. Nie jest tłusty.
Producent gwarantuje, że po 4 tygodniach stosowania nasza skóra będzie:
- widocznie gładsza, jędrniejsza i wyglądająca młodziej,
- miała bardziej stonowany koloryt (+25%),
- widocznie nawodniona (do 27%).


Krem znalazłam i kupiłam przypadkiem w jednym ze sklepów, w którym można znaleźć wszystko. Przeczytałam tylko na opakowaniu, że jest regenerujący i stosuje się go na noc. Takiego kremu potrzebowałam. Kosztował tylko £ 1.99. Nie słyszałam nigdy o tej marce :-/ Po krótkim zastanowieniu trafił do mojego koszyka. Pomyślałam, że za tę cenę nic nie stracę, bo nawet jeśli nie sprawdzi się do twarzy, to użyję go np. do rąk :-)



Już po dwóch tygodniach stosowania kremu zauważyłam efekty. Wooow!!! Moja cera odżyła! Krem pięknie ją nawilżył, a na tym mi najbardziej zależało. Ogromną niespodzianką i zaskoczeniem było dla mnie to, że moja bruzda "myśliciela" na czole wyraźnie się wygładziła. To niesamowite!!! Nigdy wcześniej nie było mi dane używać kremu, który w tak widoczny sposób poprawiłby moją cerę. A niestety, moja skóra na twarzy jest dosyć kapryśna i nie łatwo jej dogodzić ;-)

Dodatkowymi atutami kremu jest jego lekka konsystencja i prawie nie wyczuwalny zapach oraz to, że jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość aby pokryć całą twarz, szyję i dekolt. Myślę, że opakowanie 50 ml bez obawy wystarczy mi na 3 miesiące codziennego stosowania.

Krem ten stosuję już od 4 tygodni i mogę zapewnić, że producent w 100% wywiązuje się ze swoich obietnic. Jestem bardzo zadowolona i przymierzam się do kupienia kremu na dzień z tej serii.
A w swojej opinii nie jestem sama. Zajrzyj TUTAJ. Ona też go polubiła.

Firma ma jeszcze kilka innych produktów w swojej ofercie. ZERKNIJ

Niestety nie wiem, czy istnieją sklepy, drogerie stacjonarne, w których można zakupić produkty Balance Active Formula. Wiem natomiast, że można zakupić je online.
Ceny kremu na noc wahają się pomiędzy £ 1.99 a £ 4.99 plus koszty przesyłki.

Strony, na których dostępne są produkty Balance Active Formula:
www.expresschemist.co.uk
www.amazon.co.uk
www.fragrancedirect.co.uk
www.ebay.co.uk
www.ciao.co.uk

Polecam!!!

Pozdrawiam :-)
Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz