środa, 20 lutego 2013

Nivea Daily Essentials Tinted Moisturising Day Cream - CZY WARTO???


Nivea Daily Essentials
Tinted Moisturising Day Cream / Nawilżający Krem Tonujący na Dzień


Zakupiłam go przy okazji wyprzedaży. Z pewnością, gdyby nie kusząca cena, to nie trafiłby do mojego koszyka, gdyż nie jestem przekonana do tego typu produktów.

Krem jest przeznaczony do każdego typu skóry. W UK jest dostępny w kolorze Natural. Jego pojemność to 50 ml. Zawiera witaminy, SPF 8 , pigmenty odbijające światło oraz kompleks Hydra IQ, który pomaga utrzymać nawilżenie skóry przez ponad 24 godziny. Ma wyrównywać koloryt skóry i nadać jej naturalnego blasku, a także redukować powstawanie niedoskonałości. 

 

Szczerze przyznam, że byłam BARDZO sceptycznie nastawiona do tego produktu i ku mojemu zaskoczeniu, okazał się być całkiem przyzwoity.
Ma bardzo przyjemną, kremową konsystencję i przyjemny zapach, bardzo charakterystyczny dla Nivea. 



po rozsmarowaniu


Aplikuje się go tak samo jak zwykły krem. Dobrze się wchłania i naprawdę rewelacyjnie nawilża skórę. Nie zapycha porów. Moja twarz nie zawsze potrzebuje krycia i wtedy ten krem jest dla mnie idealny. Jedyny minus, to kolor. Choć na opakowaniu widnieje napis Natural, to niestety nie jest on odpowiedni dla mojej skóry pozbawionej zimową porą słońca. 


tuż po aplikacji kremu
 Widać różnicę, prawda?

Jednak myślę, że idealnie będzie się spisywał latem. Termin ważności to 12 miesięcy, więc spokojnie przeleżakuje do lata.
Z przyjemnością go zużyję :-)

Miałyście do czynienia z tym osobnikiem???
Jak Wasze wrażenia? 


Skład: Aqua, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Methylpropanediol, Simmondsia Chinensis Oil, Cera Microcristallina, Stearyl Alcohol, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Hydrogenated Coco- Glycerides, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Titanium Dioxide, Sodium Carbomer, Alumina, Simethicone, Paraffinum Liquidum, Myristic Acid, Arachidic Acid, Oleic Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, BHT, Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Geraniol, Alpha- Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Pozdrawiam
Emi :-)

3 komentarze:

  1. For one thing thank you for writing this. Secondly
    there is an issue with your stylesheet or perhaps it's just my netbook but it doesn't
    show right.

    Visit my webpage: web site

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny i naturalny efekt. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super a gdzie można
    go kupic

    OdpowiedzUsuń