sobota, 9 lutego 2013

Nivea - Express Hydration Primer

Primer Nivea

Make-Up Starter Nawilżający krem / Express Hydration Primer


Pisałam o nim tutaj

Sprawdziłam, użyłam, mam opinię :-) Dorwałam jeszcze jedna próbkę, więc moja recenzja bazuje na zużyciu 3 ml kremu do cery normalnej i mieszanej.
Produkt ten ma różne, skrajne opinie. Mojej mieszanej cerze ze skłonnością do przesuszeń zdecydowanie przypadł do gustu.

Konsystencja: bardzo delikatna, żelowo-kremowa, dosyć rzadka.

 
Zapach:
Przyjemny, przypominający najstarszy krem Nivea w niebieskiej puszce :-)
Aplikacja:
Bez zarzutów. Łatwo i równomiernie się rozprowadza oraz szybko wchłania. Nie potrzeba wielkiej ilości, aby pokryć twarz(czytaj:jest wydajny!).
Efekt:
Doskonale i błyskawicznie przygotowuje skórę do nałożenia makijażu. Pozostawia gładką powłokę. Bardzo delikatnie nawilża. Nakładanie podkładu na tak przygotowaną skórę wydaje się przyjemniejsze. Po każdym użyciu tej bazy, odniosłam wrażenie, że makijaż bardzo dobrze się trzyma i nie wpływa źle na mój podkład. Primer nie powoduje żadnych zmian skórnych i absolutnie nie zapycha porów.
Jestem w 100 procentach usatysfakcjonowana :-) Z pewnością wkrótce zaopatrzę się w pełnowymiarowe opakowanie tej bazy.

 Czy któraś z was skusiła się na primer Nivea?

Pozdrawiam
Emi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz