środa, 30 stycznia 2013

NIVEA - PRIMER. Testujemy :-)

PRIMER od NIVEA

 

 


źródło: www.nivea.pl

Czy słyszałyście już o nowym nawilżającym „prajmerze”/ starterze z Nivea?

Ja jestem bardzo ciekawa jak Nivea poradziła sobie z tym tematem.

Skorzystałam z okazji i zamówiłam na brytyjskiej stronie tej marki darmową próbkę tego kosmetyku (KLIK). Czekałam tylko 1,5 tygodnia :-) Dzisiaj dostałam kopertkę.



Estetycznie zapakowana próbka ma pojemność 1,5 ml.


 Tylko? No cóż... 
Na próbę wystarczy ;-)
Ja otrzymałam próbkę do cery normalnej i mieszanej, ale istnieje także wersja tego kremu do skóry suchej i wrażliwej.



Obietnica producenta jest taka:
Produkt o kremowo-żelowej konsystencji natychmiastowo nawilża i błyskawicznie się wchłania. Od razu po jego aplikacji można nakładać makijaż. Ten do cery normalnej i mieszanej zawiera ekstrakt z lotosu i witaminę E, natomiast wersja do cery suchej i wrażliwej ma w sobie olejek migdałowy i ekstrakt z nagietka. Przy regularnym długotrwałym stosowaniu daje efekt intensywnego nawilżenia.
Brzmi ciekawie, prawda?

Sprawdzimy jak działa? Czy spisuje się jako baza pod makijaż?

Wkrótce dam znać :-)

Może któraś z Was miała już okazję sprawdzić działanie tego specyfiku? Jakie efekty?


Skład kremu do cery normalnej i miesznej:
Aqua, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dicaprylyl Carbonate, Butylene Glycol, Glycerin, Tapioca Starch, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Propylene Glycol, Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethiconol, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Skład kremu do cery suchej i wrażliwej:
Aqua, Cyclomethicone, Dicaprylyl Carbonate, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Glycerin, Tapioca Starch, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycine Soja Oil, Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dimethiconol, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum

Cena Nivea Express Hydration Primer/Make-Up Starter Nawilżający Krem :

PL – 19,99 zł
UK – £ 4,99 

Och, przy okazji wspomnę, że mam jeszcze jeden egzemplarz Nivea, który obecnie badam i testuję na swojej twarzy.  

 
Wkrótce wpis.

A tak na marginesie - nie wiem dlaczego ostatnio tak mnie wzięło na Nivea :-/ 


Pozdrawiam :-)
Emi

1 komentarz:

  1. A ja już kilkakrotnie zawiodłam się na kremach Nivei i jakoś niechętnie spoglądam na półkę z nimi. Niemniej życzę udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń