czwartek, 17 stycznia 2013

ZAZDROŚĆ ma jest ogromna :(

Powodem mojej zazdrości ogromnej jest posiadanie w "zasięgu ręki" drogerii Super-Pharm przez niektóre z Was.
Z wielką chęcią i radością udałabym się w tej chwili do tego "RAJU". 
Z ciekawością odwiedziłam stronę internetową Super-Pharm, na której znalazłam świeżutką  gazetkę promocyjną i jestem pod wrażeniem. Oprócz tego, że panuje teraz Zimowa Wyprzedaż -70%, to jest jeszcze wiele innych ciekawych zachęt. Trzeba uważnie pilnować swojego budżetu, bo okazji jest wiele ;)
Każdy znajdzie coś dla siebie.
 
Największą uwagę zwróciłam na La Roche-Posay
 
 
źródło: www.superpharm.pl
źródło: www.superpharm.pl


Ciekawa jest też oferta Boiwax
 
źródło: www.superpharm.pl
 
 
Tołpa też ma coś dla swoich fanów.
 
źródło: www.superpharm.pl
 
Avene kusi prezentem.
 
źródło: www.superpharm.pl
 
Półki z Garnier Body też bym nie ominęła.
 
źródło: www.superpharm.pl
 
 
Jeśli chodzi o makijaż, to mamy jedną nowość z Bourjois.
 
źródło: www.superpharm.pl
 
BB Bourjois 8 w 1? Czy warto będzie się skusić?
 
A może maskara?
 
źródło: www.superpharm.pl
 
 
Obniżka na Max Factor. Warto!
 
źródło: www.superpharm.pl
 
Dla lubiących fluidy Pharmaceris też jest małe "co nieco" :)
 
źródło: www.superpharm.pl

 
Natomiast Maybelline kusi obniżką i gadżetem :)
 
źródło: www.superpharm.pl

 
Zerknijcie do gazetki 

Udanych zakupów :)

Znalazłyście coś dla siebie?

 
Ach, nie zapominajmy o Dniu Babci i Dniu Dziadka :)
 
źródło: www.superpharm.pl


 
 
Pozdrawiam
Emi :)


6 komentarzy:

  1. kochana nic straconego rób listę, ja ci wszystko wyślę, i tak tam jestem co drugi dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam super-pharm prawie pod nosem od niedawna. Wcześniej jezdziłam sporo kilometrów , aby zrobic tam zakupy. Myślę ,że najlepiej mieć u nich kartę stałego klienta. Wtedy na pocztę przychodzą kupony rabatowe :) Ceny są baaaardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, podoba mi się ten sklep i jego sposoby na zdobycie klienta ;-)

      Usuń
  3. oj Biovax chętnie bym przygarnęła :) uwielbiam ich maski oraz serum do końcówek- bardzo sobie je chwale chociaż opinie na wizażu ma nieciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków Biowax-u, ale myślę że skuszę się na jakąś maskę, kiedy będę następnym razem w kraju :-)

      Usuń