czwartek, 3 stycznia 2013

Truskawki i The Body Shop


Truskawkowa seria do pielęgnacji ciała


Dane mi było przetestować część truskawkowej serii do pielęgnacji ciała z The Body Shop.

Sama idea marki The Body Shop bardzo mi się podoba. Lubię ją za zasady produkcji (produkty wykonywane są na bazie naturalnych składników), szeroki wybór produktów, ogromną gamę zapachową, za to jaki nacisk kładą na ekologię. Jest to jedna z marek, które biorą czynny udział w obronie praw człowieka i ochronie naszej planety - ogromnie to cenię. Nie testują swoich produktów na zwierzętach (!)

Z truskawkowej serii (z)użyłam:

Peeling do ciała (Strawberry Body Polish) 200 ml


Z etykiety: Jest to żelowy, delikatnie złuszczający peeling ze zmielonymi łupinami orzechów i pestkami kiwi oraz dodatkiem miodu - w celu nawilżenia.

Żel pod prysznic (Strawberry Shower Gel) 250 ml

Z etykiety: Nie zawiera mydła. Z dodatkiem prawdziwego oleju z pestek truskawek. Bardzo pieniący się. O słodkim truskawkowym zapachu.

Balsam do ciała (Strawberry Puree Body Lotion) 250 ml

 
Z etykiety: Lekki balsam do ciała z prawdziwym olejem z pestek truskawek. Nawilża suchą skórę i pozostawia ją miękką i gładką. Lekko i szybko się wchłania. O słodkim truskawkowym zapachu.


Oczywiście - nie każdy lubi zapach truskawek. Ja pomimo że uwielbiam ten zapach, to nie mogłam używać tych kosmetyków codziennie, gdyż po jakimś czasie ich intensywna woń zaczyna przeszkadzać. Dlatego właśnie  moje zużywanie trwało od czerwca do grudnia :-)

Więc do rzeczy :-)

Strawberry Body Polish - Peeling

Ten peeling jest fantastyczny. Właściwie jest to żel myjąco-złuszczający. Fajnie się pieni. Znakomicie złuszcza martwy naskórek. Moim zdaniem jest mocno złuszczający. Zmielone skorupki orzechów i pestki kiwi są bardzo wyczuwalne podczas masowania i to bardzo mi się podoba. Po użyciu, skóra jest bardzo delikatna i lekko nawilżona. Zapach....hmmm...znakomity, naturalny. Czuć prawdziwe, świeżo rozgniecione truskawki. Bomba! Po użyciu zapach jest bardzo wyczuwalny na ciele.
Kosmetyk jest wydajny. Jest to w tej chwili best seller w UK wśród peelingów tej marki. Bardzo słusznie :-)
Odkąd go posiadam, jest to mój ulubiony peeling do ciała. Warty swojej ceny - przy 200 ml: UK - £10, USA- $19, PL – około 50 zł.
Gorąco polecam!!!

Strawberry Shower Gel - Żel pod prysznic

Bardzo, bardzo wydajny. Niesamowicie się pieni. Bardzo słodko pachnie, dlatego nie mogłam używać go codziennie. Nie posiada nadzwyczajnych właściwości myjących. Nie jest specjalnie nawilżający, ale i niewysuszający. Jest fajny lecz nie zakochałam się w nim :-/ a jest to w tej chwili best seller wśród żeli pod prysznic na brytyjskiej stronie The Body Shop.
Cena przy 250 ml: UK - £ 4, USA - $ 8, PL – ok.25 zł.

Strawberry Pure Body Lotion - Balsam do ciała

Niestety, ten produkt polubiłam najmniej. Faktycznie jest lekki i szybko się wchłania. Nawilża bardzo delikatnie. Za każdym jego użyciem miałam niemiłe uczucie, które ciężko mi jest opisać. Czułam dyskomfort, a zwłaszcza po użyciu na dłonie. Mimo że balsam wchłania się błyskawicznie, to miałam wrażenie, że pozostawia taką nieprzyjemną powłokę, która była bardzo drażniąca. Być może tak działa tylko na mojej skórze. Niestety nie wiem. Może ktoś mi pomoże???
Do tego zapach!?! Niestety nie porównywalny do dwóch poprzednich kosmetyków. Woń balsamu jest nieco sztuczna, mdła i bardzo drażniąca. Dla mnie nie do zniesienia :-/ Według mojej opinii jedynym plusem tego kosmetyku jest dozownik z pompką ;-/
Nigdy nie zakupię ponownie tego produktu.
Cena za 250 ml: GB - £ 8, USA - $12, PL- ok. 45 zł.

Czy ktoś zechciałby mi polecić najlepsze produkty do pielęgnacji ciała z The Body Shop? Będę wdzięczna :-)


Z pozdrowieniami
Emi ;-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz